Sayfalar

27 Ekim 2012 Cumartesi

"DÜŞMANI OLMAYAN ADAM KORKAKTIR"

Fenerbahçelilerin ağzına bir parmak bal çalarak giden Nicolas Anelka, Fransız basınına böyle konuştu.



Bir dönem Fenerbahçe forması giyen Nicolas Anelka, ülkesi Fransa'da yayın yapan Le Parisien dergisine açıklamalarda bulundu.

Çin'in Şanghay Şenhua takımında forma giyen Anelka, kariyerinden gurur duyduğunu ve hiçbir pişmanlık hissetmediğini belirtti.

Anelka, soğuk ve itici birisi olarak görüldüğü şeklindeki yorumlara, "Düşmanı olmayan adam korkaktır. İnsanlar beni bilmeden konuşuyor. Beni sevmiyorsan, bu karşılıklı. Eğer beni seviyorsan bunun için de özel bir şey yapmadım. Bu benim..." şeklinde yanıt verdi.

Çin'e transfer olmasında ülkenin kültürünü çocukluğundan bu yana merak etmesinin etkisi olduğunu belirten Anelka, paranın da rol olnadığını kaydetti.

Anelka, "Herkes kazandığı parayı düşünür. Herkesin bir değeri vardır. Paramı arabalara ve pahalı çantalara harcamıyorum. Büyük bir ailem var." dedi.


FENERBAHÇELİ ANELKA

2004-2005 sezonunun devre arasında Fenerbaçe'ye transfer olan Nicolas Anelka, sarı lacivertli formayla 39 maça çıktı ve 14 gol attı.

Anelka'nın gollerinden biri hem Galatasaray'a atılması hem de 35 pas sonra ağlarla buluşması nedeniyle özel bir anlama sahip.

Nic39'un o maçta oyuna sonradan girdiğini de hatırlatalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder