Sayfalar

26 Haziran 2013 Çarşamba

BİR DE BURADAN BAKIN

İyi ki Twitter var! Kardeşlerimizi tanımamıza imkan tanıyor! Sadece bir futbol takımı tutmuyor... Adaletin intikam olmadığının da farkında...


Buraya duygularını paylaştığım @firataktav'ın 26 Haziran 2013 Salı TSİ 04.15 ile 04.30 arasında Twitter'dan yazdıklarını paylaşıyorum, örnek olsun diye...



Onun yazdıkları pek çoğumuzun ortak hisleri. Fenerbahçe'ye hayatının vatanıyla birlikte "Top 5"inde yer veren @firataktav, son 24 ayın sadece 2 ayında bu zirveyi yaşadığını belirtiyor ve hepimiz için dua ediyor: "Allahım, tek dileğim; daha kötüsünü yaşatma!"

Onun ülkemizin son yaşadığı çalkantıları, bu karışıklığın nedenlerini sorguladığını ve öfkeyi bir yana bırakıp tüm hesabını ilahi adalete bıraktığını da belirtmek gerekiyor...

(Yazıyı yazarken şunu dinliyordum. İyi gitti)
(Elbette bu benim kavrama yeteneğimle anladıklarım. İtirazı olursa beni bulur, buraya yazarım)





2 yorum:

  1. 1- Bir yöneticinin yaptığı nedeniyle tüm camiayı cezalandırmazsanız, rakip camiayı yöneticileri bir şey yapmadığı için cezalandırmış olursunuz.
    İşte bu yüzden söz konusu olan yöneticilerse kişilerin yaptığı camiaları bağlar...
    Eğer camiaları bağlamazsa... Kişiler şike yapar ve sadece onlar ceza alacak olursa, şike yapmak da bir fedakarlığa dönüşür.
    “X takım için şu kadar yattım ama şampiyon da yaptım” böbürlenmeleri futbol yöneticiliğinin olmazsa olmazına dönüşür.

    YanıtlaSil
  2. 2-Bir CEO bir ihaleye fesat karıştırırsa o ihale iptal olur. CEO ceza alır, şirket de kare listeye alınır. Kişilerin yaptığı kişileri bağlar... Koskoca 100 yıllık filanca şirketi bağlamaz denemez. Derseniz rakipler ayaklanır.
    3- Şike saha dışında yapılır. Sahada uygulanır. Eğer bir itirafçı yoksa sahada şike olup olmadığını anlamak olanak dışıdır (Tabii eğer olağanüstü 10-0/20-0 gibi skorlar yoksa)
    Dolayısıyla şike sahaya yansımıştır ya da yansımamıştır gibi saçmalıklara futbolda yer yoktur. 1-0 bitmiş ve herhangi bir şike delili olmayan bir maçtan sonra hangi hakem ya da gözlemci raporuna “Ben bu maçtan şüphelendim” ya da “Bu maçta şike vardı” yazar söylesenize?
    Adama deli demezler mi? Hatta iftiracılıktan dava açılmaz mı? O hakeme bir daha maç yönettirirler mi?

    YanıtlaSil