Sayfalar

5 Haziran 2014 Perşembe

FarukMutkan FC

Guardian harika bir iş yapmış ve tüm zamanlarda en iyilerden bir 11 kurarak karşılaştırmaya ama daha da güzeli hayal kurmaya imkan sağlamış!


İşte benim 11'im:


Çocukluğumun kahramanıyla hayallerimin katilinin aynı takımda olması beni bile şaşırttı!

Fenerbahçe formasıyla da izlediğimiz, kaleci olsam onun gibi olmak isterdim dediğim tek adam elbette o: Schumacher.

Önlerine takım arkadaşları da olabilirdi ama tercihim İtalyanlardan. Kaç tane dünyada yılın futbolcusu stoper tanıyorsunuz? Maldini ve Cannavaro.

Schumacher, 1982 Dünya Kupası'ndan sonra bir kitap yazmış ve Breitner için "Bütün gece bir şişe viski içer, ertesi gün de maça çıkar." demişti. O günden beri adamım!

Ve yine Fenerbahçe formasıyla izleme şansı bulduğumuz günümüz sol beklerin piri: Carlos

Sağ kanada, sol ayağı yanında eşantiyon verilen, belki yetenekleri sınırlı ama hırsı ve azmi sonsuz Beckham'ı yakıştırdım.

Orta alanda, orada doğmuş, büyümüş ve muhtemelen ölecek iki efsane, Zico ve Zizu

Solda ise tartışmasız CR7!

Neyse ki Messi, forvette ve Cristiano Ronaldo ile aynı takımda oynayabiliyor. Ve diğeri...

Çocukluk yıllarımın İngiltere milli takım formasıyla katiliydi. Bize iki kez hat trick yaptı. Yıllar sonra Sunderland'da Stadium of Light'ın kapısında karşılaştığımızda çok gergindi. EURO 2004 elemeleri maçında, tarihimizde tek bir gol bile atamadağımız İngiltere karşısında favori gösteriliyorduk! Röportaj yapmak istedim ama umutsuzdum. "May beee later" diye salladı. 2-0 yenildikten sonra BBC ekranında gördüğümde Lineker kahkalar atıyordu!

Not: Takımı henüz kimseyle karşılaştırmaya kıyamadım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder